MODALITATEA DE LIVRARE

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea printr-o companie de curierat specializata – Pallex.

Produsele care se achita/ridica de la sediu,  vor fi disponibile pentru ridicare pe o perioadă de 7 zile , calculată din momentul expedierii către dvs. a e-mailului care menționează că acestea sunt pregătite și puteți să le ridicați. După această perioadă, comanda dvs. este anulată și produsele nu vor mai fi disponibile.

Pentru celelalte produse, livrare la domiciliu, perioada de livrare este de 3-7 zile de la plata.

LIVRAM LA ADRESE UNDE LOCUIESC MAI MULTI PROPRIETARI?

În cazul în care se va face o livrare la o adresă cu mai mulți locatari, va rugam sa ne specificati detaliile acestea pentru a evita discordantele.

Livrările către anumite zone care nu sunt ușor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se vor face la cel mai apropiat oraș. După aceea, dvs. sunteți responsabil de aranjarea livrării la locul exact în care vă aflați. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi plătită de către hisecusa.ro, va rugam sa precizati detaliile de acces dificil, zona speciala, lucrari in zona. Aceste informatii neanuntate atrage posibilitatea nelivrarii.

TIMPUL DE LIVRARE

Timpul de livrare standard este de 3 zilele lucratoare si decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre, păna la 7 zile. Veți primi un e-mail în care vi se confirmă expedierea comenzii dvs. Termenul de livrare poate suferi intarzieri, datorate companiei de transport sau a unor conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.

 CE SE INTAMPLA DACA NU SUNT ACASA ATUNCI CAND SE LIVREAZA COMANDA ?

Dacă sunteți în imposibilitatea de a primi marfa livrata, veți fi contactat de către reprezentantul curierului pentru cel mult două încercări de livrare, într-un interval de 5 zile. Ulterior, coletul va fi returnat catre hisecusa.ro

VERIFICATI COLETELE LA PRIMIRE ! 

În ceea ce privește primirea coletelor, hisecusa.ro sfătuiește Clienții să verifice starea aparentă a coletelor la livrare. În cazul unei probleme (ambalaj deteriorat sau care lipsește) dvs.:

– trebuie sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti, in prezenta curierului, iar in cazul constatarii unor nereguli sa solicitati intomirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

– trebuie să descrieți starea coletului refuzat în detaliu pe nota de livrare/AWB;

– trebuie să aveți semnătura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;

În situația în care livrarea nu este conformă cu Comanda dvs. hisecusa.ro vă va trimite produsele lipsă/deteriorate în cel mai scurt timp posibil sau vă va rambursa, în funcție de alegerea dvs.

Livrarea produselor se va face la intrarea în incinta dvs. (apartament, curte, cladire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligația de a desface/monta/amplasa produsele în diverse locuri din incinta dvs.

 COSTUL LIVRARII

Trasportul este GRATUIT oriunde in tara, livrare 3-5 zile lucratoare de la plata.